G-toernooi groot succes

Het G-tennistoernooi van zondag 8 juli bij tennisvereniging Nieuw-Vennep (TVNV) was een groot succes. Prachtig weer. Enthousiaste deelnemers, behulpzame buddy’s en heel veel plezier.

G-tennistoernooi

Het G-tennistoernooi bij TVNV is een van de 4 G-toernooien in de regio waarbij de G-spelers met een buddy een dubbelvormen. De taken van de buddy zijn vooral om de bal in het spel te houden en de spelers zo aan te spelen dat die de bal terug kunnen slaan. Mooi om te zien dat er aan buddy’s geen gebrek was. Dank Jolanda, Frank, Megan, Roos, Roel, Pierre, Gabrielle, Willy, Ge, Corry, Nora en al die andere leden en niet-leden die deze dag tot een succes hebben gemaakt.

Dank ook aan de organisatie die in handen is van Brigitte van Kan , Carin Verhage en Arthur Maaswinkel. En niet in de laatste plaats een dankjewel voor het team van Firstplace die garant stond voor vrolijke muziek, versnapperingen en koele drankjes. Top allen!

Onze sponsors

Het G-tennistoernooi is mogelijk gemaakt mede dankzij de sponsoring van Rutte, Dirk Kuyt foundation, E-storage,  Sport2000 en stichting Niane.  Super van jullie!

Meer over G-Tennis

TV Nieuw-Vennep is in 2012 gestart met G tennis. Iedere week wordt een uur getraind met de enthousiaste trainer Arthur Maaswinkel. De actieve G commissie organiseert jaarlijks het G tennis toernooi.  De G sectie wil graag meedoen met de Nederlandse Kampioenschappen in 2019! Nieuwe leden zijn van harte welkom (zie G-tennis).

Contact

Brigitte van Kan (06 2922 2148), Carin Verhage (06 5586 0793) of Arthur Maaswinkel (gtennis@tvnieuwvennep.nl).

Foto’s

Bekijk de foto’s in ons facebook album G-toernooi 2018
Fotograaf Erwin van Dust heeft ook nog een aantal mooie foto’s gemaakt; deze vind je hier.