HOT 50+ Toernooi 2018

Ook dit jaar organiseren wij, HOT50+ TV Nieuw Vennep, het 50+ toernooi.

Ook als je geen lid meer bent van een vereniging kan je inschrijven, het is een Open Clubtoernooi, dus geen KNLTB voorwaarden.

De enige voorwaarden: je bent boven de 50, beschikbaar van 6 augustus t/ 10 augustus. De speeltijden tussen 10.00 en 17.00 en natuurlijk kunnen we rekening houden met een verhindering.

Er wordt gespeeld in de categorie DD6,7,8, HD 6,7,8 en GD 6,7,8, altijd in poultjes, dus meerdere keren sowieso spelen, het gaat om leuke wedstrijden en veel gezelligheid en daar doen wij, Ineke Beuke, Hans Bakker, Stephan Baay, Louis Hollander en ik, Carla van Woerden, ons uiterste best voor en natuurlijk niet te vergeten, onze mooie accommodatie en pachter Arjan Verbaas.

Inschrijven voor 23 juli

Je kunt inschrijven via toernooi.nl, zoeken naar Haarlemmermeer Open Toernooi 50+ of mij mailen carla.van.woerden@gmail.com‘ dan schrijf ik je in, liefst meteen met partner, maar anders proberen wij een partner te vinden.
Gezellig, als je komt!!
Carla van Woerden
NB: Bekijk de foto’s van HOT50+ 2017 om een indruk te krijgen.