Clubkampioenschappen jeugd naderen ontknoping

Deze vrijdag 15 en zaterdag 16 juni worden de laatste wedstrijden van de jeugdclubkampioenschappen gespeeld. Er zijn al vele spannende partijen geweest. Leuk als je komt kijken naar een van deze potten.

Vrijdag 15 juni

De partijen beginnen vrijdag om 16:00 en duren tot ca 20:00. Het kan zijn dat enkele partijen wat uitlopen daar er menig 3-setters is gespeeld.  Bekijk welke partijen er gespeeld worden op vrijdag 15 juni op toernooi.nl.

Zaterdag 16 juni

Op de finale dag gaan de eerste partijen om 10:00 de baan op. De laatste wedstrijden zijn om 13:00 uur. Bekijk de partijen op zaterdag 16 juni op toernooi.nl.

Foto album

Bekijk de foto’s op onze facebookpagina.

Organisatie

De organisatie is in handen van Rob Soeters,  Daan van der Vight en Yvonne van Everdingen. Nicolette Laan en de moeder van Mette verzorgen het wedstrijdsecretariaat.