Herdenkingsboom geplant

Onlangs is op ons tennispark een boom geplant ter nagedachtenis aan de leden die ons ontvallen zijn.  Leden die we graag nog in ons midden zouden hebben. Leden waarmee we samen mooie tijden hebben beleefd, waarmee we winst en verlies hebben gedeeld, vrijwilligerswerk hebben gedaan of anderszins mooie herinneringen mee delen. Leden die onze club kleur hebben gegeven en gemaakt hebben tot wie we nu zijn. Om hen blijvend te herinneren heeft deze boom, met dank aan tuincentrum Remco Suidgeest die ons deze boom heeft geschonken, een centrale plek op ons park gekregen.

De tekst “Fai che ogni giorno sia importante” is ontleend aan de tekst welke is gebruikt bij het afscheid van Pascale Hartwich en staat voor ‘Maak elke dag belangrijk’.

Namens het bestuur