Nieuwe pachter neemt intrek & afscheid Marc en Rick

Donderdag 26 april hebben Arjan Verbaas en zijn zoon Leon Verbaas met hun team van First Place intrek genomen in het clubhuis van TVNV. De nieuwe pachters  gingen van start met een grote schoonmaak (foto boven vlnr: Jeroen, Leon en Arjan).  Wij zijn bijzonder blij dat we zo snel een nieuwe en ervaren pachter hebben gevonden in ons jubileum jaar. Wij wensen deze  enthousiaste nieuwe pachters heel veel succes!

Maak vooral zelf kennis met onze nieuwe pachters en kom gezellig langs voor een hapje en drankje.

Afscheid Marc en Rick

Veel leden kwamen woensdagavond langs om Marc en Rick op hun laatste avond te bedanken en succes te wensen. Ook hadden onze oude pachters zelf nog wat in petto voor het bestuur en dames van de evenementencommissie: mooie bossen bloemen.  Namens alle leden nogmaals alle goeds jongens en bedankt voor het verzorgen van de sportkantine het afgelopen seizoen.