Competities van start | vrijdagavond zeer beperkt vrij spelen

Donderdagavond 5 april is de 8&9-competitie van start gegaan met het team van Roel Surink. De eerste supertiebreak hebben zij inmiddels gespeeld en winnend afgesloten.  Van harte! Alleen jammer van die netpaal;-) Vrijdagavond 6 april vanaf 19:00 uur start de vrijdagavondcompetitie waaraan maar liefst 10 teams deelnemen. Hou op deze vrijdagavond rekening mee dat je slechts zeer beperkt kan vrijspelen. Gebruik de KNLTB.ClubApp om te kijken wanneer vrij spelen mogelijk is.

Verkort spelen of compact spelen

Nieuw dit jaar is ‘verkort’ spelen (= geen 3e set maar een wedstrijdtiebreak) voor alle dubbelpartijen. Daarnaast wordt er ‘compact’ gespeeld (= geen 3e set maar een wedstrijdtiebreak én beslissend punt bij deuce) voor de teams die meedoen aan de 8&9- of de zomeravondcompetities.

Wij wensen alle teams heel veel plezier toe en rekenen dit jubileumjaar zeker op een aantal kampioenen.

Contactpersonen

Paul van Lingen en Ingrid Brabander (zie ook commissies)

• Speeldata voorjaarscompetitie 2018
  • Voorjaarscompetitie