Open dagen succesvol

De open dagen van afgelopen zaterdag 24 en 31 maart waren zeer succesvol en hebben onze vereniging 30 nieuwe leden opgeleverd. Alle nieuwe leden van harte welkom bij ons leuke cluppie!

Funmiddag kids

Tijdens de open dagen was er ook een funmiddag speciaal voor de jeugd met dank aan Danny Pieterse. Mathijs en Sander hebben zich vermaakt

Nog geen pasje en boekje?

Ben je niet in de gelegenheid geweest je KNLTB-pasje op te halen dan kun je vanaf dinsdag 3 april je pasje achter de bar ophalen; uiteraard indien de contributie is voldaan.  Achter de bar en in het clubhuis ligt ook nog dat mooie informatieboekje 2018 voor je klaar.

Nieuwe leden krijgen van Paul Wijchers (ledenadministratie@tvnieuwvennep.nl) een mailtje als hun pasje van de KNLTB is ontvangen. Hij komt ze of zelf langs brengen maar het zou ook kunnen zijn dat hij je pasje achter de bar voor je klaar legt. Je hoort het in ieder geval van hem;-)