Banen bespeelbaar vanaf maandag 2 april

De groundsman Albert (‘Appie’) en backup groundsman/voorzitter Rogier Liefbroer (zie foto boven) hebben de gravelbanen officieel vrijgegeven vanaf maandag 2 april.

Deze maandag 2e paasdag wordt het openingstoernooi gespeeld. Vanaf dinsdag 3 april beginnen de trainingen van Holland Tennis en kun je weer vrij spelen; graag wel afhangen op dat mooie afhangbord). Iedereen heel veel plezier!

Dank aan al die vrijwilligers die het park speelklaar hebben gemaakt. Lex Parree, Albert Lunenborg, Erwin Notenboom, Edwin Bus, Franklin Abels, Gregor Panovski, Edwin de Raadt, Evert van Kootwijk, Frank Alta en al die andere kanjers. Dank!

Nog geen pasje of boekje?

Ben je niet in de gelegenheid geweest je KNLTB-pasje op te halen dan kun je vanaf dinsdag 3 april je pasje achter de bar ophalen; uiteraard indien de contributie is voldaan. Achter de bar en in het clubhuis ligt ook nog dat mooie informatieboekje 2018 voor je klaar.

Nieuwe leden krijgen van Paul Wijchers (ledenadministratie) een mailtje als hun pasje van de KNLTB is ontvangen. Hij komt ze of langs brengen maar het zou ook kunnen zijn dat hij je pasje achter de bar voor je klaar legt.