Nu aanmelden openingstoernooi 2e paasdag

Het openingstoernooi vindt plaats op maandag (2e paasdag) 2 april.  Daar ben jij als trouwe TVNV’er natuurlijk bij. Al het gravel ligt weer op zijn plek. Je eerste stappen op het gravel van 2018. Een ideale start van het seizoen. Een echte must voor als je straks competitie gaat spelen. Hier gaat nog heel, heel lang over gesproken worden. Haal snel je racket uit het vet, poets je tennisschoenen en mail nu Yolanda en Brigitte om je aan te melden

Net lid of overweeg je lid te worden?

Het openingstoernooi is een absolute aanrader voor als je net lid bent geworden. En een ideale manier om een kijkje te nemen bij TVNV. Ook introducés, aspirant-leden, ik-kijk-liever-eerst-een-keertje-mogelijk-dat-ik-lid-word-leden zijn van harte welkom tijdens het openingstoernooi.

• Aanvang: 10:30 voor koffie + lekkers vanaf 11:00 start partijen
  • Lunch:  13:00 uur (EUR 7,50)
  • Einde: ca 15:00/16:00 uur
  • Deelname EUR 5,00
  • inschrijven mail naar openingstoernooi@tvnieuwvennep.nl.

Aanmelden

Als je mee wil doen, stuur een mailtje met de namen van jou en je partner (incl. speelsterkte en telefoonnummer) naar  openingstoernooi@tvnieuwvennep.nl. Geen tennismaatje? Geen probleem. Wij zoeken een leuk tennismaatje voor je.

Organisatie en contact

Brigitte Dreijer                                      bdreijer@icloud.com