Campagne TV Nieuw-Vennep van start

Vanaf vandaag is de ledenwervingscampagne voor het nieuwe tennisseizoen van start gegaan. De komende periode worden op verschillende manieren reclame gemaakt voor de open dagen op 24 en 31 maart en lid worden van onze tennisvereniging

Flyeren

Roos Ribberink in actie

Met dank aan Jump XL is er een mooi flyer gedrukt die vanaf vandaag wordt verspreid in Nieuw-Vennep en omgeving. Dank al die kanjers die deze in de brievenbus gaan stoppen: Jo Berus, Daan en Thijmen van de Vight, Birgit Oldeman, Roos en Gijs Ribberink, Rik Elderhuis, Yvonne Arnold-Van Everdingen, René Veltman, Paula van der Kwaak, Marijke Spaargaaren, Annemieke Koers, Ben Blok, Ilse van der Giessen, Sandra Faas, Jeanine Baegen, Marieke Dalhuizen en Frank Alta.

Jubileumkorting

Goed bezig Gijs Ribberink!

Om oud leden weer te interesseren voor die mooie tennissport en onze vereniging is er dit jaar een speciale jubileumkorting van 50 euro.