Nu op je mobiel de KNLTB ClubApp

Vanaf seizoen 2018 kun je de KNLTB ClubApp gebruiken voor onze tennisvereniging. Download hem nu in de Apple app store of Andriod Play store en maak gebruik van de vele mogelijkheden op je mobiel. Zoals clubnieuws en clubevents ontvangen, tennismaatje vinden, online afhangen, competitie uitslagen bekijken, eenvoudig je pasfoto wijzigen, bardiensten inzien en meer.

Hoe werkt het

Na het downloaden open je de KNLTB ClubApp en zoek je op VENNEP en kies je voor TV Nieuw-Vennep. Vervolgens krijg je het inlogscherm (zie hiernaast) waarin je je bondsnummer (staat op je pasje) intikt en je wachtwoord. Een nieuw wachtwoord kun je eenvoudig zelf regelen door op ‘kwijt of vergeten’ (zie direct onder wachtwoordveld) te klikken waarna je een mailtje ontvangt op jouw e-mailadres welke in de ledenadministratie bekend is.  Voor de rest wijst het zich zelf. Mocht je vragen hebben bekijk de informatie hieronder van de KNLTB of mail communicatie@tvnieuwvennep.nl.