Indeling voorjaarscompetitieteams 2018 bekend

Er hebben zich weer veel teams aangemeld voor de voorjaarscompetitie  (VJC) welke begin april 2018 van start gaat. In totaal maar liefst 28 teams. Waarbij de vrijdagavond de favoriet is met 10 teams. Ook doet er voor het eerst een team mee aan de vorige jaar geïntroduceerde 8&9-competitie. Paul, Ingrid en Yvonne zijn druk bezig geweest met  de indeling. Super bedankt! De ingedeelde teams vind je hieronder.

Indeling voorjaarscompetitieteams 2018

• Zondag -indeling teams
  • Zaterdag – indeling teams
  • Vrijdagavond – indeling teams
  • Donderdagavond (8&9-competitie) – indeling teams
  • Woensdagavond en zomercompetitie – indeling teams

Hier nog wat handige informatie

• Belangrijke wijziging regels: vanaf 2018 wordt er verkort gespeeld bij alle dubbelpartijen, de zomeravond- en de 8&9-competitie; zie KNLTB ‘verkort spelen‘ en ‘competitie nieuwe stijl’
  • Data voorjaarscompetitie 2018 & data tenniskids worldtour en groene competitie
  • Voorkom als team een boete van de KNLTB doordat je als teamcaptain bijvoorbeeld te laat de uitslagen invoert. Zie het KNLTB-bericht van 14 september: ‘competitie uitslagen invoeren: dit moet je weten’ of bekijk het competitiereglement zodat je achteraf niet voor verassingen komt te staan (zie overzicht boetes).
  • De invallersregeling is per 2018 versoepeld, waardoor er lang niet altijd meer dispensatie hoeft te worden aangevraagd.
  • Zie KNLTB voorjaarscompetitie voor meer informatie