Club van 100 bedankt!

Een opnieuw in het leven geroepen initiatief in 2017 is de Club van 100. Het unieke hieraan is dat je door een extra bijdrage van 100 euro aan de vereniging, een waardevolle en soms zo noodzakelijke financiële impuls kunt bieden. Dit naast de al onmisbare vrijwillige diensten die velen van ons aan Tennisvereniging Nieuw-Vennep schenken.  Graag willen we de leden die ons dit jaarextra gesteund hebben heel hartelijk danken namens al onze leden!

Besteding bijdragen club van 100

De bedragen die met de Club van 100 worden bijeengebracht, zijn voor bijzondere thema’s aangewend. Dit jaar hebben we het sanitair van de club aangepakt. Zo zijn de sanitaire materialen vervangen, nieuwe handdoekdispensers opgehangen en zijn de toiletten en kleedkamers opgefrist. Dat was hard nodig.

Dank club van 100

De leden van de Club van 100, die hieraan hebben bijgedragen, zijn hieronder in het lijstje te vinden. Namens club, bestuur en de verschillende commissies: DANK, DANK, DANK voor jullie extra impuls.

• Wouter Meijer
  • Frank Alta
  • Bart de Wit
  • Rogier Liefbroer
  • Pavèz | 100% Natural Skincare (Brenda MacDonald)
  • ProAm Coaching & HRM (Amelita Maassen)
  • Senso-waterwandelingen (Tjitske Baarda)
  • PBBZ accountants ( Marcel en Judith van der Vight)
  • Nora van der Tonnekreek
  • Xander Groenewegen
  • Marjan Witzel

Volgend jaar ook meedoen?

We hopen de komende jaren op een mooie, soms van samenstelling wisselende, lijst van Club van 100-leden te mogen rekenen en zo elke keer onze vereniging de stijgende lijn te laten vasthouden waarmee we allemaal zo hard bezig zijn! Heb je wensen / ideeën voor de club, laat het weten via sponsoring@tvnieuwvennep.nl en draag ook een steentje bij.

Bart de Wit, Wouter Meijer en Xander Groenewegen
Sponsorcommissie