Jongens 17+ eindigen najaarscompetitie met 5-1 winst

Zondag 19 november  konden Daan, Thijmen, Patrick en Felipe eindelijk hun laatste competitiewedstrijd inhalen en uitspelen. Hieronder een kort verslag van Rob Soeters.

Speciale wedstrijd

Een speciale wedstrijd want ondanks de gezelligheid gaat Daan het team verlaten om het seniorenteam van TV Nieuw Vennep te versterken. Maar vandaag was daar eerst nog Pijnacker. We moeten vroeg aanwezig zijn omdat er nog volop getennist zou worden bij Pijnacker. Maar dat was geen straf want we werden zeer gastvrij ontvangen en de jongens konden aan de tafeltennistafel warm spelen. Daarna was het aan de bak.

2e plek in eindklassement

De wedstrijden werden op 1 na makkelijk binnengehaald en daarmee sloten we het seizoen op een mooie 2de plek af. Het was weer een mooie competitie met dank aan Robin en Jean-Paul voor het invallen, Yvonne voor haar rol als team captain en vooral Marcel van der Vight die als vaste supporter alle wedstrijden bijwoonde. Na de winter gaan we opnieuw met dit team aan de bak. Boris van Ruiten komt ons versterken en het hele team ziet daar naar uit.

T.V. Nieuw Vennep 1KNLTB Najaarscompetitie 20175329 Zondag Hele dag 2e klasse Jongens 11 t/m 17 jaar