Clubkampioenschappen ten einde

Zaterdag 10 september werd de laatste speeldag van de clubkampioenschappen gespeeld. De enorme regenval van vrijdag kwam  op deze finale dag gelukkig tot stilstand zodat de finale partijen vanaf de middag op het eigen park gespeeld konden worden. De clubkampioenschappen werden dit jaar afgesloten met een mooie finale pot en gezellige pub quiz.

Winnaars

De nieuwe clubkampioenen zijn op de HD7 na allemaal bekend. We lichten er een paar uit: Dirk Jan, dit jaar lid geworden van onze vereniging, pakte de titel HE8 ten koste van Edwin Bus. En in een zinderende (late) finale wedstrijd was Xander Groenewegen zijn dubbelmaatje Iwan Overtoom maar net de baas (foto boven). Joel Schijvenschuurder en Ilse van der Giessen eindigde als 1e in de GD6. Deze leden zult u ongetwijfeld dit seizoen herkennen, net als al die andere clubkampioenen, aan hun grote glimlach en zelfverzekerde loopje de rest van dit seizoen.  Allen van harte gefeliciteerd!

Bekijk de winnaars op toernooi.nl

Geblesseerden

Helaas moesten ook enkele deelnemers opgeven als gevolg van een blessure:  Mark Beelt, Marcel Henzen en Rik Elderhuis. Het clubkampioenschappenteam heeft deze onfortuinlijke spelers zaterdag een kleine opsteker langs gebracht om de teleurstelling te verzachten; want clubkampioen worden dat wil toch iedereen?

Pub-Quiz

Na afloop van de prijsuitreiking was er een ware pub quiz waar de kennis van de deelnemers over de club, bekende tennissers en tennisregels zwaar op de proef werd gesteld met vragen en filmpjes:

• Welke bekende tennissers hebben ooit aan het HOT meegedaan?
  • De bal gaat via scorebord in het veld van de tegenstander. Mag dat?
  • Filmpje John Mcenroe goes ballastic
  • Filmpje balkunstenaar Mansour Bahrami uit Iran
  • Filmpje de voorbereiding van Nadal op de service

Leuk dat je er bij was

Alle deelnemers ontzettend bedankt voor jullie deelname. En in het bijzonder willen we graag Albert enorm bedanken voor het elke dag prepareren van de banen en het sponsen van afgelopen zaterdag. Top! Volgend jaar zien we je graag weer bij ‘wie-is-de-beste’ clubkampioenschappen TVNV 2018!