Ledenwerving tijdens verenigingenmarkt Getsewoud

Zaterdag 2 september kwamen veel in tennis geïnteresseerde wijkbewoners langs bij de stand van tennisvereniging Nieuw-Vennep op de verenigingenmarkt in winkelcentrum Getsewoud. Er werd natuurlijk ook getennist. Met dank aan onder meer Roos Ribberink (links op foto boven) hebben vele potentiële jeugdleden een balletje kunnen slaan. Het record overslaan deze dag staat op 64 keer met dank aan Twan (rechts op foto) en zijn vader. Wie weet gaan we deze topper nog zien als nieuw lid op ons tennispark.

Dank
Alle wijkbewoners die bij ons langsgekomen zijn: leuk dat jullie er waren! Mocht je nog vragen hebben, schroom dan niet.. Kom vooral ook een keer langs om de sfeer te proeven en een balletje te slaan; bijvoorbeeld als introducé. Tot gauw!

En natuurlijk ook dank aan onze leden die deze dag hebben geholpen of gezellig langs kwamen en natuurlijk dank Danny Pietersen van Haarlemmermeer sportservice voor de materialen. Op foto: Marc, Roos, Jolanda, Jacqueline, Barbara, Frank en Rik (vlnr)

[wds id=”1″]

1 gedachte over “Ledenwerving tijdens verenigingenmarkt Getsewoud”