Geslaagd HOT komt tot einde

Zondag 13 augustus was het slotstuk van een week lang tennisplezier tijdens het Haarlemmermeer open toernooi (HOT). Spannende finale partijen, prachtig weer, hoogte- en dieptepunten en vooral heel veel gezelligheid. Namens heel tennisvereniging Nieuw-Vennep en de toernooicommissie willen we jou als deelnemer van dit toernooi bijzonder bedanken voor je deelname. Zonder jou hadden we niet zo’n mooi en gezellig toernooi gehad en daarom ook graag tot volgend jaar tijdens de 50e-lustrum-editie van het HOT!!

Prachtige wedstrijden

En wat een mooie wedstrijden waren er te zien. Niet alleen op het hoogste niveau 2 en 3 waarin onder andere Boris Beumer, Senne Braun, Teis Visser, Thijmen van Gulik prachtig tennis lieten zien maar ook bijvoorbeeld die vrijdagavond in de herenenkel 8 waarin Dave van der Zwet (TV Alkemade) en Edwin Andreoli (TV Leimuiden) in een titanenstrijd lieten zien dat je ook prima tot half twee ’s nachts kunt door tennissen.

Winnaars en foto’s

Op toernooi.nl vind je de uitslagen en een overzicht van de winnaars die we net als de als 2e geëindigde finalist hebben ‘ingelijst’ in een mooie foto (zie hiernaast). Deze foto’s vind je terug op de facebookpagina van Haarlemmermeer open toernooi.

Complimenten

Complimenten aan de toernooiorganisatie: Rik Elderhuis, Sandra Faas, Jordy Beijen, Wouter Meijer, Arthur Maaswinkel, Wanda van Bergen, Kim Claessen, Frank Alta, Nadia Bruns, Ilonka Boomgaart, Krista Roos, Nicolette Laan, Cindy Boerop. Albert (‘Appie) voor het speelklaar maken van de banen, Ruud Klint voor mooie foto’s, de pachters Marc en Rick en hun team (‘baan 11’) die de catering super hebben geregeld en al die andere leden  die we hier vergeten zijn. Super gedaan allemaal!

En tot slot onze sponsors. Want ook zonder jullie was dit toernooi niet mogelijk geweest. Dank daarvoor en we zien jullie naam weer graag hangen op een van die banen tijdens de 50e-editie van het HOT.