WC nieuws

Beetje raar om over de WC’s te beginnen maar toch het was voor velen een doorn in het oog. Tijdens de ledenavond op 29 mei kwam als een van de verbeterpunten het sanitair/wc’s en de kleedkamers (was een opslaghok) aan de orde. Inmiddels hebben de WC’s een goede schoonmaakbeurt gekregen met dank aan Digna en Jola,  hebben Rob en Wouter nieuwe handdoekdispensers(zie foto) opgehangen en Frank en Ilse hebben tot slot nog wat kleine decoratie toegevoegd zodat we onze gasten weer enigszins goed kunnen ontvangen.

Club van 100

Met dank aan onze leden van de club van 100. De kosten voor de aanschaf van de nieuwe handdoekendispensers en decoratie zijn gefinancierd dank zij jullie bijdrage! Ook deelnemen aan de club van 100? Dat kan zie club van 100.