Jeugd HOT van start

Het Haarlemmermeer Jeugdranglijst (JRT), Open- en Groentoernooi gaat deze zondag 2 juli van start. We noemen dit toernooi de komende week gewoon lekker makkelijk het ‘jeugd HOT’ en op deze site en onze facebookpagina kun je het toernooi volgen. Wij wensen alle deelnemers een bijzonder goed en sportieftoernooi. Heel veel succes!

Wedstrijdschema

Op toernooi.nl kun je de wedstrijden zien die vandaag gespeeld worden. Deze zondag gaan om 10:30 de eerste wedstrijden van start en mag Felips Soeters direct tegen de als 2e geplaatste Luciana Gospodinov. Dat belooft een mooie pot te worden!

Leuke foto actie

Staan je ouders of vrienden langs de baan en hebben zij een superactie, sportieve, grappige of gewoon een mooie foto gemaakt? Mail die dan naar communicatie@tvnieuwvennep.nl. Onder de leukste, sportiefste, grappigste foto’s worden twee bioscoopkaartjes verloot.

Wedstrijdorganisatie

De wedstrijdorganisatie is in goede handen bij Jacqueline Wannée (06-22946470) en Herma Martina (06-22919623). Zonder jullie geen jeugd HOT. Ook jullie heel veel succes!