Klussen op het park

Dit pinksterweekend is er ook weer geklust op het park. Mirjam Snoeks heeft een ronde met de grasmaaier gemaakt zodat het gras er weer pico bello uit ziet. Lex Parree is druk bezig geweest het onkruid te verwijderen en heeft de rommel achter het clubhuis opgeruimd. Alle banen hebben nieuwe bordjes ‘sleepnet hier’ en Mark en Rick hebben het terras schoongemaakt van de peuken. Albert (aka Appie) en Frank Alta hebben de trappen hersteld zodat ze weer een goede eerste indruk geven en niemand zijn nek hoeft te breken. Ongetwijfeld zijn we vrijwilligers vergeten mea culpa. In ieder geval allen dank. En in het bijzonder Marco Hill die de middagklussers van een drankje heeft voorzien!

Ook wat doen voor je cluppie?

Kom je ook een keer klussen of wil je anderszins helpen? Er is een whatsappgroep ’topklussers’ voor als je het leuk vindt op het park wat te doen. Daarnaast kunnen we ook leden gebruiken om bijvoorbeeld leden te werven of het bestuur te versterken. Mail communicatie@tvnieuwvennep.nl

4 gedachten over “Klussen op het park”

1. Lief bestuur,
    Ons aller Appie wat een super kerel is dat toch.
    Is het een idee om deze man voor te dragen voor de Carla Laan trofee?
    Ik spreek ook namens Riet Verlaan en Jannie Pul en waarschijnlijk nog namens vele andere leden.
    Vriendelijke groet Onnie Booij

Beantwoorden
    • Dank Onnie! Leuk te horen dat het werk van Appie (en met hem van vele andere vrijwilligers) zo gewaardeerd wordt. Aan het einde van het seizoen gaan we vrijwilligers nomineren voor de Carla Laan trofee om zo blijk te geven van de waardering namens alle leden voor de (vele) vrijwilligers. Los van de trofee voor een bijzondere vrijwilliger mogen we met elkaar trots zijn op al die vrijwilligers, zowel de grote als de kleine die met elkaar zaken gedaan krijgen. Dat maakt onze vereniging tot een hechte en gezellige club waar het goed toeven is.

Beantwoorden
    • Vanaf mijn vakantieadres sluit ik mij helemaal bij Onnie aan wat betreft Albert!

Albert en Frank geweldig dat jullie deze klus geklaard hebben, het was al twee jaar een doorn in het oog en het werd zo langzaamaan ook gevaarlijk dus…….namens de Groene Vingers “Bedankt”!