Spaar oud papier en help TV Nieuw-Vennep

Sinds januari 2017  doet onze vereniging mee in het GOPA (gezamenlijke oud papier actie). Dat is een stichting van 4 verenigingen (FC VVC, DIOS, De Kikkers en TV Nieuw-Vennep) die gezamenlijk iedere twee weken oud papier ophalen in het dorp. De inkomsten zijn van groot belang voor deze verenigingen. Bewaar daarom je oud papier en zet het eens in de twee weken voor de deur (ophaalkalender 2017).

Goed voor jou en goed voor je vereniging

Handig want je hoeft niet naar de papierbak te lopen en die kartonnendoos van de IKEA er proberen in te krijgen (nee dat gaat echt niet) en goed voor je cluppie.

Ook helpen oud papier ophalen?

Je kunt natuurlijk ook een stap verder gaan en een keer  dat oude papier, wat je zo ijverig hebt bewaard , op te halen. Eens in de 4 weken zijn wij als tennisvereniging Nieuw-Vennep aan de beurt. Bekijk het schema waar we nog iemand zoeken. Doe het snel. Want vol is vol en dan gaat die kans om een keer achter zo’n stoere vuilniswagen te hangen aan je neus voorbij.

1 gedachte over “Spaar oud papier en help TV Nieuw-Vennep”