Meiden 11 tm 17 winnen met 5-1

Het is al weer een tijdje geleden maar altijd leuk om te zien wie onze jonge enthousiaste jeugdleden zijn. De meiden van TVNV team 2 namen het zondag 14 mei op tegen TC De Nieuwe Brug. Hieronder een kort verslag van Annemarie Plevier.

Meiden blijven goed bij de les

Om iets voor één begonnen Kaylee, Li-Anne, Lisa en Roos aan hun singles tegen TC De Nieuwe Brug. 3 singles waren gespeeld. Stand 2-1. 4e single, Roos, was bezig in de 2e set toen het keihard begon te regenen. Gevolg geen zicht meer door haar bril en enorme plassen op de baan (helemaal op baan 3 waar zij speelde). Van de baan af met een stand van 6-3 6-5 40-40. Na onderbreking van ongeveer 1,5 uur mochten ze de baan weer op om de single (gelukkig snel afgemaakt) en nog 2 dubbels af te maken. De meiden bleven goed bij de les en wonnen de 3 resterende partijen en waren rond zessen klaar.

Gelukkig was er tijdens de regenonderbreking afleiding in het clubhuis Baan 11 met 2 tv’s met voetbal en 1 laptop met Formule 1. Dank aan Rick en Mark voor het langer open blijven.

Annemarie Plevier