Arno ontvangt racket en tennisles van Holland Tennis

Afgelopen woensdag 17 mei heeft Arno van Dijk een gloednieuw racket ontvangen uit handen van Peter Pollé, trainer van Holland Tennis. Aanleiding was de ledenwervingsactie tijdens de open dagen. Nieuwe leden maakten kans op een gratis privéles en een tennisracket gesponsord door Holland Tennis. Arno is de gelukkige winnaar.

Van harte gefeliciteerd Arno en leuk dat jij en je vrouw Martine lid zijn geworden van ons ‘cluppie’. Je weet dat jullie kinderen ook van harte welkom zijn;-)

Meer nieuwe leden

Ook na de open dagen zijn er nieuwe leden bij gekomen. Paul Wijchers van de ledenadministratie berichtte dat we deze week  twee seniorleden en een jeugdlid mogen verwelkomen. Super! Weet jij nog iemand die het leuk vindt om bij ons te komen tennissen? Neem hem of haar een keer mee!  Er zijn veel mogelijkheden om andere leden te leren kennen zoals de clubladder en ‘ik wil tennissen-Whatsapp-groep’. Daarnaast zijn veel evenementen ook toegankelijk voor introducés. Een leuke manier om eens kennis te maken met onze vereniging. Bekijk de activiteitenkalender.