Help mee aan vergroten thuisgevoel op de club

Graag nodigen we je uit voor de ledenavond ‘thuis op de club’ op maandag 29 mei van 19:30 tot 22:00 uur. Onder leiding van Arie Martijn van de KNLTB gaan we kijken hoe we het  ‘thuis op de club-gevoel’  kunnen verbeteren. Hiervoor vragen we jou en alle andere leden deze enquête voor zaterdag 27 mei in te vullen.

Deelnemen ’thuis op de club’

Wil je ook deelnemen aan deze avond ’thuis op de club’ op maandag 29 mei en je input geven hoe we het thuisgevoel op de club kunnen verbeteren?  Mail communicatie@tvnieuwvennep.nl. Voor vragen kun je terecht bij Frank Alta (06-23727401).

Enquête

De enquête kun je tot en met zaterdag 27 mei invullen. Inmiddels hebben vier leden de enquête reeds ingevuld (zie Scan thuisgevoel TV Nieuw Vennep). Een van de zaken die hieruit naar voren zijn gekomen, is dat het clubhuis een gezellige uitstraling heeft maar dat er nog wat punten voor verbetering vatbaar zijn. Zoals het sanitair (toilet) en de verzakte trap naar het terras. Aan de trap is dit weekend overigens dit weekend gewerkt.

Leuk om te vermelden: in de eerste uitkomsten van een collega tennisvereniging in de buurt had een van de leden aangegeven dat hun club wat kon leren van TV Nieuw-Vennep  (gezellig clubhuis) maar stond er bij….’maar dan wel met bomen!!’. Zo zie je maar weer.  Wij hopen dat we veel input ophalen zodat we maandagavond 29 mei goed aan de slag kunnen gaan.