Aanmelden voor najaarscompetitie

Doe mee met de najaarscompetitie (NJC) en meld je voor 25 mei aan bij Paul van Lingen. De inschrijvingen voor de najaarscompetitie moeten op 1 juni bij KNLTB binnen zijn.

Team aanmelden
Mail Paul van Lingen uiterlijk 25 mei en geef de namen van je teamleden door inclusief bondsnummers en de competitievorm/dag. Er zijn competiemogelijkheden op de dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag (zie speeldata NJC 2017)

NB: de vrijdagavond is van oudsher ontzettend populair en we denken er weer aan om maximaal 8 teams in te schrijven, dus wie het eerst inschrijft…..hoewel het ‘compact spelen’ wellicht ruimte geeft voor een extra team, zijn er toch veel leden die op de vrijdagavond vrij willen spelen. En met 8 teams kunnen we (indien gewenst) eventueel afstappen van het compact spelen.

Geen team?
Heb je geen team, maar wil je wel competitiespelen? Geef je dan individueel op dan kijken we of we leden samen kunnen brengen in een team.

Aanmelden najaarscompetie bij Paul van Lingen