Nederland Tennisland; iedereen mag weer meedoen!

Jullie zullen ook wel hebben staan juichen dat er vanaf 11 mei weer getennist mag worden. Maar hoe gaat dat in zijn werk bij Tennisvereniging Nieuw-Vennep? Voor de jeugd t/m 18 jaar blijven de regels gelden zoals al eerder gecommuniceerd, zie http://tennisverenigingnieuw-vennep.nl/?p=6606. Let op, vrijspelen mag alleen bij aanwezigheid van een door de vereniging aangewezen … Meer lezen

Update corona: versoepelde regels en gratis clinics jeugd

Zoals jullie waarschijnlijk al hebben vernomen, zijn de regels omtrent het coronavirus m.b.t. sportvereniging versoepeld. Voor tennis betekent dit dat vanaf 29 april, onder strikte voorwaarden, de banen en het park weer open mogen voor jeugd tot en met 18 jaar. Deze datum is bepaald door Gemeente Haarlemmermeer; de leeftijdsgrens door de overheid. Vanuit de … Meer lezen

Tijdens de algemene ledenvergadering op 17 januari jl. is er een film getoond die een mooie terugblik geeft op 2019. Een jaar dat volstond van sportieve prestaties, vele activiteiten, vernieuwingen, nieuwe sponsoren en bovenal veel gezelligheid! Met dank aan Frank Alta en Ilse van der Giessen voor het samenstellen van de film. En natuurlijk dank … Meer lezen