Inschrijven tennislessen winterseizoen

De lessen voor het winterseizoen 2020/2021 gaan maandag 26 oktober van start. Naast Jaco en Jaap geven ook Denise (op do en vr) en Alban (op woe en vr) les in de winterperiode. Wil je ook (door)trainen deze winter? Vul dan onderstaand aanmeldformulier in en mail deze naar info@intensetennis.nl. Inschrijfformulier winterseizoen 2020/2021 tennislessen Meer informatie … Meer lezen Inschrijven tennislessen winterseizoen

Clubkampioenschappen eindigen in bingo

Afgelopen week is er met veel plezier en sportiviteit gespeeld in de clubkampioenschappen 2020. Opvallend deze editie was de deelname van een flink aantal juniorleden, G-leden en nieuwe leden, wat deze week nog meer kleur gaf. Er waren uiteraard ook winnaars (zie overzicht). De uiteindelijke clubkampioen (winnaar hoogste categorie: 6) is Frank van Dijck. Van … Meer lezen Clubkampioenschappen eindigen in bingo

Venneper Cup junior 2020. Was jij er bij?

Zondag 30 augustus hebben de meiden en jongens tot en met 17 jaar gestreden om de wisselbeker van de Venneper Cup Junior.  Wij feliciteren de Kikkers met hun overwinning! De beker staat komend jaar in hun prijzenkast. Volgend jaar halen we ‘m terug! Doe jij dan ook (weer) mee?  We hebben met elkaar een super … Meer lezen Venneper Cup junior 2020. Was jij er bij?

Corona en veilig tennissen

Tennis in de buitenlucht is bij uitstek een sport die gezond is en welke je in deze Corona-tijd redelijk veilig kunt beoefenen. Uiteraard zijn we bij TVNV zorgvuldig en zijn er regels om de kans op besmetting zoveel mogelijk te voorkomen en in geval van een besmetting effectief te kunnen informeren. Daar er inmiddels meerdere berichten … Meer lezen Corona en veilig tennissen

Clubkampioenschappen van start speelschema’s bekend

Maandag 31 augustus gaan de clubkampioenschappen van start met maar liefst 84 deelnemers. Naast voornamelijk senior leden doen ook enkele jeugd leden mee en is er een poule voor onze G-tennissers. Alle deelnemers heel veel succes en vooral veel plezier! NB: de tennislessen van Intense Tennis vinden deze week gewoon plaats. Daarnaast is ’s avonds … Meer lezen Clubkampioenschappen van start speelschema’s bekend

Clubkampioenschappen |doe je mee?

De clubkampioenschappen 2020: wie-is-de-beste wordt gespeeld van maandag 31 augustus tot en met zaterdag 5 september (uitloop zondag 6 september). Inschrijven kan tot en met donderdagavond 27 augustus 23:59 uur. Leuk als je weer meedoet! Er is in deze week beperkt vrijspelen mogelijk. Update:  De clubkampioenschappen die van 31 augustus tot en met 5 september … Meer lezen Clubkampioenschappen |doe je mee?

Barmedewerkers

We hebben weer veel barmedewerkers nodig. Help je ook een handje mee? Gezellig! De komende weken zijn er gezellige evenementen waarbij weer veel bardiensten gedraaid kunnen worden. Zondag 30 augustus de Venneper Cup voor de jeugd. Maandag 31 augustus t/m zaterdag 5 september de clubkampioenschappen. En vanaf 11 september 7 weekenden de najaarscompetitie. Dus meld … Meer lezen Barmedewerkers

Wie is de beste ?

De clubkampioenschappen senioren 2020 gaat maandag 31 augustus van start. Er wordt gespeeld in de week van maandag 31 augustus tot en met zaterdag 5 september (uitloop zondag 6 september). Inschrijven kan tot donderdagavond 27 augustus 23:59 uur. Leuk als je weer meedoet! Inschrijven via toernooi.nl Organisatie Jolanda van Boheemen, Roel Surink, Rik Elderhuis en … Meer lezen Wie is de beste ?

Nu vakantieperiode op zijn einde loopt, gaat maandag 17 augustus Intense Tennis weer van start met de tennislessen. Alban, Denise, Jacco en Jaap zullen vanaf komende week dus weer op de baan actief en intens (?) aanwezig zijn. Mocht je zelf nog een paar lessen willen nemen dan kan dat altijd. Kijk op de site … Meer lezen De tennislessen starten weer vanaf maandag 17 augustus | Intense Tennis bij TVNV