Jubileum feest TVNV 50 jaar

Aan alle leden en oudleden van TVNV. Dit jaar bestaat TV Nieuw-Vennep 50 jaar. Dit vinden wij een groot feest waard, dat wij graag met jou willen vieren op ons park op zaterdag 22 september. Kom je ook?

Wimbledon-toernooi

We trappen de dag af met een Wimbledon-toernooi voor (oud-)leden. We hopen iedereen in witte tenniskleding te verwelkomen en spelen uiteraard met houten rackets, met een knipoog naar 50 jaar geleden. Het programma ziet er als volgt uit:

• 13.00 uur Ontvangst (oud-)leden
  • 13.30 uur Start Wimbledon-toernooi
  • 15.30 uur Ontvangst genodigden
  • 16.00 uur Officieel welkom door voorzitter Rogier Liefbroer
  • 16.30 uur Woord door KNLTB – Arie Martijn Schenk
  • 16.45 uur Afsluiting door B&W
  • 18.30 uur Aanvang Indisch buffet en borrel, onder genot van muziek

Aanmelden voor 8 september

Wij verwachten er samen met alle aanwezigen een hele mooie dag van te maken. Om alles in goede banen te kunnen leiden willen we voor het toernooi en het buffet graag het aantal deelnemers van tevoren weten. We verzoeken je dan ook om je vóór 8 september aan te melden voor het toernooi
en/of het buffet via lustrum@tvnieuwvennep.nl. De kosten voor het Indisch buffet zijn 15 euro per persoon.

Heb je zelf nog een houten racket, neem deze dan mee! Geen racket in je bezit, wij zorgen voor enkele houten rackets.

2 reacties:

1. Hoi Frank,

Dit wil ik toch even laten weten. Maandagmorgen is er altijd racket trekken, wie komt blijft altijd een verrassing. Ik schud de kaarten en dan spelen we 3 kwartier en dan wordt er weer geschud, zo spelen we steeds met iemandd anders, heel verrassend. Wat schetst mijn verbazing, vanmorgen waren we met 19 man, vijf banen bezet, mooi toch. Rennie zal nog foto’s sturen.
    Misschien leuk om te vermelden in je nieuwsbrief!!

hartelijke groet,
    Riet